Over mij

Mijn foto
Acht jaar geleden deze blog gestart toen we met 23dingen bezig waren. Nu doe ik een poging mijn blog weer nieuw leven in te blazen.

zaterdag 28 juni 2008

46664: it's in our hands

Gisteravond kwamen wij thuis na een lekker etentje. Ik zette nog even de televisie aan en kwam terecht bij het concert voor Mandela.
Wat een geweldige man is dat toch. Bijna 90 jaar en nog zo'n uitstraling. Het was echt een kippenvelmoment voor mij toen hij het podium opkwam.

Natuurlijk kan je zien dat hij de jongste niet meer is, maar toch. De kracht die hij uitstraalt, ongelooflijk. Leve you tube, nu kan ik z'n speech nog eens terugkijken.
Het concert zelf was trouwens ook niet verkeerd. Ik heb het dan niet helemaal gezien en ik ben ook niet gecharmeerd van alle muziek die er te horen was, maar het was genieten. Een Zuid-Afrikaanse artiest, Vusi Mahlasela en Bebe Cool, een Ugandese(!) reggae-artiest sprongen er voor mij uit. En niet te vergeten Queen. Fredde Mercury mag dan wel dood zijn maar die Paul Rodgers doet het ook niet slecht.
Kortom, het was een onverwacht aangename televisieavond.
Mr Mandela, van harte gefeliciteerd. U bent mijn held.

Geen opmerkingen: