Over mij

Mijn foto
Acht jaar geleden deze blog gestart toen we met 23dingen bezig waren. Nu doe ik een poging mijn blog weer nieuw leven in te blazen.

donderdag 31 juli 2008

Nog eventjes



Nog eventjes en dan is het zover. Ik ga vandaag op pad naar Afrika. De koffer is gepakt, de rugzak en handtas staan klaar. Alle papieren zijn geregeld. Gisteravond ingecheckt, dus dat hoeft vanavond ook niet meer op het vliegveld. Op beide vluchten zit ik bij een raampje. Nou maakt dat op de 1e vlucht nog niet zoveel uit. Ik hoop dan toch een poosje mijn ogen dicht te kunnen doen. Afwachten wat daar van terecht komt. Ilse zou vandaag vast wat gaan reserveren voor de vakantie. Ik zie wel wat de komende weken mij/ons gaan brengen.
Ik ga er vanuit dat ik pas weer wat kan melden als ik half augustus terug ben. Dus tot dan moeten mijn "trouwe lezers" het zonder mij doen. In Afrika zal ik op zoek gaan naar j.o. voor Anna en naar bibliotheken voor schrvdzs. Jullie horen weer van mij.

Geen opmerkingen: