Over mij

Mijn foto
Acht jaar geleden deze blog gestart toen we met 23dingen bezig waren. Nu doe ik een poging mijn blog weer nieuw leven in te blazen.

dinsdag 29 juli 2008

Een paar foto's.

Op verzoek van schrvdzs een paar foto's van een bibliotheek. Wel anders dan zij zelf beschrijft in haar blog, maar toch. Er staan boeken en er is zowaar is te vinden als een Siso indeling. De eerste twee foto's zijn gemaakt bij de bibliotheek van de secundary school op het terrein van het Spiritual Centre. Foto nummer drie is in de primary school genomen. Leuke prentenboekjes hebben ze daar, ook eentje van Marcus Pfister zag ik staan! De laatste foto is gemaakt in de bibliotheek/computerlokaal van Kayda, het project met straatkinderen in de sloppenwijken van Kampala. Dit jongetje wilde wel even de computers voor ons demonstreren.

1 opmerking:

schrijverdezes zei

Ha Aagje,
Wat een leuke foto's! Ik ben benieuwd of je van je nieuwe Afrika-reis nog meer bibliotheekfoto's meebrengt.
Groet van schrvrdzs