Over mij

Mijn foto
Acht jaar geleden deze blog gestart toen we met 23dingen bezig waren. Nu doe ik een poging mijn blog weer nieuw leven in te blazen.

woensdag 9 juli 2008

Het 2e avontuur: voorbereidingen


Nog 3 weken en dan is mijn tas al weer bijna gepakt voor het volgende avontuur. De reis naar Botswana begint nu toch wel heel erg dicht bij te komen. Alle tickets zijn geboekt. De complete reissom is inmiddels betaald aan Fox. Op 31 juli ga ik eerst met de trein naar Dusseldorf. Dat kost niet eens zoveel en is wel zoveel rustiger dan met de auto. Voor € 29,00 reis ik, 1e klas, binnen 2 uur naar Dusseldorf. Doordat ik vrij vroeg vertrek heb ik op het vliegveld wel wat lang de tijd. Misschien kan ik nog wel even de stad in, als ik mijn tas tenminste ergens kan stallen op het vliegveld. Om even over negen 's avonds gaat dan de vlucht naar Dubai. Volgens allerlei revieuw sites komt Emirates er goed vanaf, dus wat dat betreft verwacht ik geen problemen. Echt slapen kan ik toch niet op zo'n nachtvlucht, dan maar wat luxer dommelen. In Dubai moet ik even wachten (bijna 5 uur) voordat ik verder vlieg naar Johannesburg. Als het goed is word ik daar opgewacht en naar het hotel gebracht. Dat is wel lekker, een nachtje slapen in een goed bed. De volgende dag, dan is het inmiddels al 2 augustus, ga ik met de bus van Johannesburg naar Gabarone. Het spannendste moment lijkt me een taxi vinden die me naar het busstation brengt. Ach, dat kan ik natuurlijk altijd bij de receptie vragen. De busreis zijn de kosten ook niet voor deze reis, nog geen € 17,00. Eenmaal in Gabarone schijnt het nog een uurtje te zijn voordat we dan in Mochudi zijn. Nou ja, dat zien we dan wel weer, ik ben dan al een hele tijd onderweg. Wat we daarna gaan doen is nog niet helemaal duidelijk. Ik wil in ieder geval een keer met Ilse mee naar het Afternoon programme en naar de Day Care. Eens kijken of die kindjes in het echt net zo schattig zijn als op de foto's die ik tot nu toe van Ilse heb gezien
Dan zie ik misschien ook deze kleertjes wel die ze voor de kinderen hebben gekocht. Toch ook een erg lief en goed initiatief vind ik.

Geen opmerkingen: