Over mij

Mijn foto
Acht jaar geleden deze blog gestart toen we met 23dingen bezig waren. Nu doe ik een poging mijn blog weer nieuw leven in te blazen.

donderdag 24 april 2008

Nog één uur


Nog een uur en dan zijn we onderweg naar Schiphol. We hebben om twee uur afgesproken bij de balie van B.A. Dan kunnen we om 14.30 gaan inchecken. Ben benieuwd hoe dat gaat met al die koffers en tassen etc. We zullen wel zien. Ik heb net nog maar even een broodje gesmeerd. Ik verwacht niet dat we tijdens de eerste vlucht al iets te eten krijgen. Dat is namelijk amper een uur. En dan is het heel erg doorwerken voor het cabinepersoneel. De volgende vlucht is een paar uur later. Ik weet ook niet of je op Heathrow met euro's zou kunnen betalen. En om nu voor dat eventjes euro's voor ponden te wisselen is ook weer zo wat. Daarom dus dat oer Hollandse zakje met broodjes. Verder zitten er nog zoveel mogelijk repen etc. in de rugzak, dus omkomen van de honger zullen we echt niet.
Waar ik ook benieuwd naar ben is of ik in Uganda een keer in de gelegenheid ben om dit blog bij te werken. In eerste instantie zal ik maar veel opschrijven met pen op papier. Dan kan ik het altijd later nog wel verwerken.





Geen opmerkingen: