Over mij

Mijn foto
Acht jaar geleden deze blog gestart toen we met 23dingen bezig waren. Nu doe ik een poging mijn blog weer nieuw leven in te blazen.

dinsdag 22 april 2008

Nog twee nachtjes

Nog maar twee nachtjes slapen en dan is het eindelijk 24 april. Vandaag m'n laatste werkdag gehad. Alles (nou ja bijna) afgekregen wat ik wilde.
Gisteravond de laatste bijeenkomst gehad. Er was best nog een boel te bespreken. Hoe laat zijn we op Schiphol. Wie zegt bij welke gelegenheid iets en wat wordt er dan gegeven. Maar we begonnen met inpakken van de "30 kilo" koffer. Daar moest een heleboel in en dat ging dus niet passen. Uiteindelijk hebben we een hele berg kadootjes verdeeld over een iets minder grote tas en een niet zo heel erg grote koffer.



N
Het is dus gelukt. Nu maar hopen dat we zo door de douane komen.

1 opmerking:

westhernl zei

Hoi Ada,

Ik had je nog een goede reis willen wensen gisteren, maar het kwam er niet meer van. Gelukkig kan ik je hier nog even 'toespreken'. Waar een blog al niet goed voor is ;-)

Kortom, veel plezier op je Afrikaanse avontuur.

Esther