Over mij

Mijn foto
Acht jaar geleden deze blog gestart toen we met 23dingen bezig waren. Nu doe ik een poging mijn blog weer nieuw leven in te blazen.

woensdag 23 april 2008

En dan is het nog één

Een dag voor vertrek. Vandaag de laatste zaken geregeld. We zijn allebei naar de kapper geweest. Er is geld voor eigen gebruik gehaald. Vanmiddag ben ik maar eens begonnen met het inpakken van mijn tas. Eerst maar eens alles wat ik dacht mee te nemen op het bed klaar gelegd. Ondertussen kwam ook nog het advies vanuit Uganda om toch zeker een lange rok of jurk mee te nemen voor de kerkdiensten. Dus toch maar twee wikkelrokken gepakt. Goed dat ik die dingen nog niet had weggedaan zoals ik eens van plan was. Ik droeg ze toch nooit meer. De enige jurk die ik heb past niet meer en anders had ik toch een "probleem" gehad. (m'n rokken zijn voor deze situatie te kort) Alhoewel je in Uganda voor een heel schappelijke prijs iets kan laten maken heb ik wel begrepen. Nou ja, dat komt er misschien ook nog wel van. Is weer eens iets anders als souvenir. Toen moest ik kijken of alles wel in de tas ging. En ja hoor, dat ging nog vrij gemakkelijk. Zelf al kadootjes e.d. er in gedaan. Ook nog een paar klompen (zachte, meer sloffen dus).

Je weet nooit hoe die nog eens van pas komen. We hebben een avond "merry making" op het programma staan! Nu is Koos bezig, het lijkt allemaal aardig te lukken. Straks nog even de tickets uitdraaien. Niet geheel onverstandig om die dingen mee te nemen. Sta je morgen toch raar te kijken; "mag ik uw ticket even?"
Daarom hier maar vast mijn ticket.

Geen opmerkingen: