Over mij

Mijn foto
Acht jaar geleden deze blog gestart toen we met 23dingen bezig waren. Nu doe ik een poging mijn blog weer nieuw leven in te blazen.

zondag 20 april 2008

Aftellen




Het grote aftellen is begonnen. Nog 4 nachtjes slapen en we zijn onderweg. Volgende week omstreeks deze tijd hebben we voor de 2e keer pasen gevierd! Bij de orthodoxe kerk waar we gedurende onze reis te gast zijn wordt namelijk volgend weekend het paasfeest gevierd. Zo hebben we dus de unieke situatie dat we twee keer pasen vieren en als we terug zijn is het dat weekend voor ons gelijk pinksteren! Dat zal niet zo snel een tweede keer voorkomen. Nog twee dagen werken en dan moeten er toch echt koffers dan wel tassen ingepakt gaan worden. Morgen nog een laatste bijeenkomst als Uganda groep voordat we op reis gaan. Er moeten de nodige afspraken gemaakt worden. Hoe laat zijn we op Schiphol. Wie doet wat in zijn/haar koffer voor zover het niet in onze gezamenlijke "dertig kilo koffer" gaat. Er is ook op dit moment het (on)nodige heen en weer gemail over gewichtige koffers, kilo's ballonnen en pennen etc. De nodige goede raadgevingen krijgen we van alle kanten over ons heen gestort.
Vandaag is er ook in de Hoofdvaartkerk voor een goed verloop van onze reis gebeden. Dat geeft toch ook een goed gevoel. Er leven veel mensen met ons mee.
Nou ja, nog twee dagen werken voor zowel Koos als mijn persoon. Die dagen zullen wat mij betreft ook wel omvliegen. Morgenmiddag een hele middag een bijeenkomst i.v.m. het project waar ik aan deel neem. Dinsdagochtend nog een werkoverleg. Dan 's middags maar weer eens puzzelen hoe ik ook al weer de afwezigheidsassistent aanzet en de laatste instructies aan mijn collega's geven voor het waarnemen tijdens mijn afwezigheid. 't Lijkt warempel wel of ik het nog twee dagen druk heb.

Vanmiddag ook nog even met onze dochter gesproken. Die heeft het op dit moment vooral druk met vakantie vieren! Overmorgen gaat ze aan trip door de Okavango Delta maken. Vandaag waren de dames aan het uitrusten aan de rand van een zwembad in Maun.

Geen opmerkingen: