Over mij

Mijn foto
Acht jaar geleden deze blog gestart toen we met 23dingen bezig waren. Nu doe ik een poging mijn blog weer nieuw leven in te blazen.

zaterdag 24 mei 2008

Leuk filmpje



Dit is een opname gemaakt bij de Bujagali falls. Een waterval bij Jinja, vlak bij de oorsprong van de Nijl. Wij zijn hier tijdens onze reis ook geweest. We hebben dezelfde artiest op zien treden toen wij er waren. Het is een hele mooie omgeving. We hebben er heerlijk zitten lunchen. Erg gezellig. We hebben ook nog mensen over het water zien raften op een jerrycan en op een soort van surfplank.



Ook dit optreden in het Ndere centre hebben wij gezien. Een avondvullend programma, met muziek, dans en eten en drinken. Ook een leuk uitstapje. Hier hebben we ook zelf video opnames van. Ga nog wel eens even puzzelen hoe ik daar een stukje van op dit blog krijg. Er zijn genoeg leuke opnames gemaakt, in totaal ruim 4,5 uur, Daar is wel iets tussen wat het publiceren waard is.

Geen opmerkingen: