Over mij

Mijn foto
Acht jaar geleden deze blog gestart toen we met 23dingen bezig waren. Nu doe ik een poging mijn blog weer nieuw leven in te blazen.

zaterdag 24 mei 2008

Blijven proberen


Eens kijken wat er nu gebeurt. Ik las net bij Guppie hoe het zou moeten. Net een stap die ik nog niet geprobeerd had.

Warempel, het is me gelukt!!! Nu kan ik op zoek naar toepasselijke filmpjes op You Tube voor dit blog. Wat er nu staat is het eerste dat ik tegen kwam door te zoeken op Uganda. Blij dat ik nu eindelijk door heb hoe dit bij blogspot werkt. Met grote dank aan Informatiegebruiker en Guppie.

1 opmerking:

ger zei

Dag Aagje,

Ik heb je blog nog niet helemaal gelezen, maar ik was op zoek naar de links die aan mijn youtube filmpje zijn gelinkt en vind het grappig om mijn filmpje hier terug te vinden.

Gerroetje.