Over mij

Mijn foto
Acht jaar geleden deze blog gestart toen we met 23dingen bezig waren. Nu doe ik een poging mijn blog weer nieuw leven in te blazen.

woensdag 19 maart 2008

Filmpje ??

Een filmpje op mijn 23dingenblog is geen probleem.(met nogmaals dank aan collega Koekelekootje) Op mijn Afrikaanse avonturen gaat het toch wat moeizamer. Ik bedacht me dat het leuk zou zijn om daar een klein filmpje op te zetten dat een paar jaar geleden is gemaakt. We gingen toen op tweede pinksterdag met het stoomtreintje van Hoorn naar Medemblik. Een ontzettend leuke tocht was dat met onze dames. Tijdens de rit barstten ze spontaan in gezang uit. En daar is dus een klein filmpje van gemaakt. Of zou het niet klein genoeg zijn. Blogger heeft wel een icoontje voor het toevoegen van een video maar helaas, echt duidelijk vind ik dat nou ook weer niet. Ik krijg in ieder geval constant een foutmelding. Dat is jammer, want het is zo'n leuk filmpje. Maar ja, misschien vind ik nog een keer een oplossing en kunnen jullie alsnog genieten van het meerstemmig gezang van onze dames.

1 opmerking:

Aagje M zei

Gelukt!!! Vraag me niet hoe, maar is het niet geweldig?