Over mij

Mijn foto
Acht jaar geleden deze blog gestart toen we met 23dingen bezig waren. Nu doe ik een poging mijn blog weer nieuw leven in te blazen.

woensdag 19 maart 2008

De aanhouder wint

Zoals in het vorige berichtje te zien en te horen is, weet ik nu hoe ik een eigen filmpje op dit blog moet zetten. Nu nog eens kijken of het vanaf You tube ook lukt. Zoveel verschil zou er niet moeten zijn. Eerst maar eens een leuk filmpje zoeken. Misschien geeft de tag Uganda iets aardigs.
Een filmpje over raften op de Nijl vond ik wel leuk, is ook niet zo groot. Maar helaas, steeds een foutmelding. Ik zie ook even nog niet hoe ik dit filmpje eerst zelf kan op slaan om het vervolgens vanaf mijn documenten ofzo op het blog te krijgen. Dan nog maar eens het gezang. Deze keer vanuit het Internationaal vrouwenarchief? Of hoe het ook alweer heten mag. Als het niet correct is hoop ik dat er iemand mij corrigeert. Dan kan ik het alsnog aanpassen.


2 opmerkingen:

koos zei

Ik geloof dat ik voor een tweede keer een reactie achter moet laten. Dit omdat ik met mijn eerste reactie nog niet officieel door het systeem erkend was.

Mijn reactie was dat ik jaloers ben dat jij dit kunt. Ik ben al veel langer met computers bezig en jij maakt nu blogs en weet ik veel meer. Ook vindt ik het schitterend om op jouw blog onze afrikaanse dames terug te horen. Wij zijn nu druk aan het oefenen met enige zang maar ik denk niet dat wij deze engeltjes kunnen immiteren

Ik hoop dat je nog veel zult schrijven over onze reis en dat we er samen van zullen genieten. net zoals onze dochter van haar trip naar Botswana geniet

kus Koos

Unknown zei

HOi,

ik weet niet of dit berichtje aankomt. Maar ik zal proberen je site in de gaten te houden. Ik ben erg benieuwd hoe jullie de reis zullen ervaren. Maar dat hoor ik vast nog wel allemaal.

groetjes, Ilse