Over mij

Mijn foto
Acht jaar geleden deze blog gestart toen we met 23dingen bezig waren. Nu doe ik een poging mijn blog weer nieuw leven in te blazen.

vrijdag 28 november 2008

Meedoen

Na een paar dagen tobben is het me dan toch weer gelukt. Waarom komt me dat toch bekend voor, had ik daar eerder dit jaar ook al last van. Nog een filmpje van onze Uganda reis. Dit is een moment van meedoen met een koor in Kytume. Onze kerkgemeenschap, of beter gezegd de leden van het MeerMinderfonds hadden een jaar lang geld bijeengebracht voor het plaatselijke ziekenhuis. En omdat we toch naar Uganda gingen was één van de programmaonderdelen het overhandigen van het geld. De gemeenschap daar had er een hele happening van gemaakt. Wij kwamen daar, zoals na een paar dagen al gebruikelijk, veel te laat aan. Er zat een groep van wel 200 mensen op ons te wachten. Binnen een half uur waren wij echter al weer vertrokken om in kleinere groepjes een aantal projecten te gaan bekijken. Toen we ruim een uur later weer terug waren zaten al die mensen er nog. Het optreden van het koor was erg aanstekelijk, vandaar dat je ons op een bepaald moment ook weer het beeld in ziet schuiven. Dit tot groot plezier van de Ugandese mensen (en het onze ook)

Geen opmerkingen: