Over mij

Mijn foto
Acht jaar geleden deze blog gestart toen we met 23dingen bezig waren. Nu doe ik een poging mijn blog weer nieuw leven in te blazen.

donderdag 11 september 2008

Villagephones

Gisteravond zag ik bij het RTL nieuws een item over de zogenaamde Villagephones. Als voorbeeld werd Uganda genoemd. Ook werd er gezegd dat de Afrikanen toch ook steeds vaker mobieltjes hebben. Dat kan ik na twee bezoeken aan dit continent zeker beamen. Vooral in Uganda zeiden wij wel eens tegen elkaar dat ze daar met een mobiel in hun handjes geboren worden. Zelfs in het Noorden zag je bijna iedereen met zo'n ding. Toch kan ik me bij het principe van de Villagephone ook wel iets voorstellen. Onderstaand filmpje werd gisteravond gebruikt ter ondersteuning.
http://www.youtube.com/watch?v=KM6F1dJKBAg

1 opmerking:

Unknown zei

prachtig filmpje.
Heerlijk om de Ugandabeelden weer even te zien. Alsof je er zelf tussen staat.